Merve1994Baris İyi günler hanımlar benim oğlum 17 aylık su içmeyi çok seviyor babasında çok severmiş bebekken bende severim ama bana fazla iciyormus gibi geliyor içsin sıkıntı yok ama şeker hastalığı vs bir belirtisi olamaz değil mi başka bir öyle hastalık belirtisi de yok
betusss1 Merhaba benim oğlumda 21 aylık gece en az 6-7 defa su içmeye uyanır gündüzde öyle bende şüphelendim doktorumuza randevu alacağım, siz de gittiniz mi ne dediler