zekirdekk Kızlar çocuğum bir yaşına girdi bizde tahlil ettirdik bugün ferritin 33 yazıyor sizce kaç olmalı bu konuda bilgisi olan var mı ?
mucizeminnosum zekirdekk 11-306.8 bizim tahlil verdiğimiz hastanenin değer aralığı dün yaptırdık bizim 5 çıktı baya düşük demir şurubuna başlattı doktor
guldef zekirdekk e nabizdan bende bakıyorum ama sonuç görünmüyor testin yapıldığı görülüyor ama sonuç yok neden acaba. biliyor musunuz. kaç die sormamisim bende doktora
mucizeminnosum zekirdekk bilemiyorum tabi her hastanenin bile değer aralığı değişiyo ama size damla sayısını artırıp devam da diyebilirler bizde 1 yaşta düşüktü damlayı artırdık 18. Ayda düzelmedi şurup verdi
mucizeminnosum Beratim17 ocean microfer şurup verdi dün ama daha almadım diş karartması yapma durumu var ya bu şurupların ondan biraz daha araştırma yapıcam bir de ocean şurup olarak çok etkili değil diyolar size ne önerdi doktorunuz ne kullanıyosunuz
Beratim17 mucizeminnosum boz bestiron 60 damla kullandık şimdi vermeyi kestim bebegim 1 yaş tahlilleri olacak inşallah yükselmiştir sabahları da aç karnına 1 tatlı kaşığı karadut özü veriyorum
mucizeminnosum Beratim17 ben de sidefer 18 damla veriyodum doktorumuz öyle söylemişti 1 yaştan sonra artırdık o şekilde ama yetmedi karadut özünü ben de duydum etkili diyolar ama denemedim ben de düşünüyorum almayı
Beratim17 mucizeminnosum al canım çok faydalı duydum bende. Bakalım tahlil verince yükselmiş mi gorecegiz
mucizeminnosum Beratim17 inşallah sizin yükselmiştir şurup olayı beni tedirgin ediyo en azından sizinki kullanmaz
Beratim17 mucizeminnosum inşallah sizinde yükselir içinizi rahat tutun şurup kullanan çok kişi var çabuk yukseltiyormus
mucizeminnosum Beratim17 evet öyleymiş ama hem bize ocean şurup önermesinden tedirginim acaba o pek işe yaramaz mı diye bide dişlerinde kararma olursa diye sağlığı yerinde olsun napim artık
mucizeminnosum bebeklianneee evet değerimiz düzeldi kararma yapmadı ben her ilaç sonrası diş fırçamalama yaptım hemen hafif sararma gibi oluyodu ama o da geçti fırçaladıkça