Kızlar 4.aydan beri ara ara sancı çekiyo kızım şuan 9 buçuk aylık dün ikindiden beri ateş var ara ara düşüyo en fazla falan oluyo bugün üstünü giydirceğimde zıbın ıstırmıştı hafif kan olmuş netten baktım oda diş çıkarma evresinde olabiliyomuş diye okudum görsel koyuyorum rica etsem bakar mısınız şişen tarafın içe doğru kızarıklığı var çekemedim onu ama
