oğlum bu ara memee diyip memelerime elleyip gülüyor. ve birkaç kere de arkamdayken popoma parmağını götürdü bir kere de babasına aynı hareketi yaptı ve uyardık. açıkçası biraz sert uyardık ve daha yapmadı. ama birkaç gün önce benim anneme de aynı hareketi yapmış. bu hareketler normal mi? ben sebepsizce bu hareketlerden çok rahatsız oluyorum evet şu an bebek ama ileriye dönük bir şey mi bu hareketler hiçbi fikrim yok aynı şeyleri yaşayan oldu mu