begoasu Selam herkese, 38 gun once dogum yaptim. Ne denediysem asla engelleyemedigim catlaklarim olustu. Simdi hepsi taze ve kirmizi. Bunun icin kullanabilecegim neler var? Siz neler yaptiniz?
cinarssmommss begoasu bende şu köşede bekleyeyim aynı dertten muzdaribim üstelik gobegimide saramadim oda sarktı yemin ederim psikolojim altust
begoasu cinarssmommss ben kilolu hamile kaldim, 4 kilo falan aldim mucizevi bi sekilde 😅 ya benim hic bi yerim sarkmadi. Bence bu tarz seyler genetik. Umarim gecer ama catlaklar icin cozum bulmak istiyorum en azindan azalsinllar istiyorum
cinarssmommss begoasu benimde şöyle 60 kilo ile hamile kalıp en son 80 kiloyu gordum malesef vealt göbek azcik kaldı sinir oluyorum birde haliyle 20 kilo alınca bacaklar falan yırtıldı malesef ne yapic ne kullanicam ne geçirir bende araştırıyorum ama asla bulamadım