Merhaba hanımlar benim oğlum 3 yaşında 97 cm ve 13.700 gr ASD var onda 6 ayda bir kontrole götürüyorum 2 gün önce gittim doktor Ekim de kontrole gelince oğlunun 18 kilo olmasını sağlayın dedi önereceğiniz kilo alması için bişey varsa lütfen mutlaka yazın bu arada oğlum muz dışında herşeyi yemeyi seviyor gün geçtikçe kilosunu kaybediyor 4 yaşına girince önce anjiyo deneyecekler olmazsa açık kalp ameliyatı dediler duanızı beklerim umarım açık ameliyat gerekmez Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın benim bir şekilde bu kiloyu almasını sağlamam lazım kendimi çok çaresiz hissediyorum şuan 😔