Kızlar bebeğim zayıf doğan bir bebek o yüzden kilosuna önem veriyorum. 2300 doğdu ve iştahsız. Bugün tartı için sağlık ocağına gittik 5 aylık olduk. Üzerinde ince kıyafet vardı tartılırken bebeğimin ayaklarının yarısı dışarıdaydı 6650 çıktı. İçime sinmedi çünkü bacaklarının yarısı dışarıda. Daha sonra başka bir sağlık ocağında ayakları içeride olarak 7 kilo 10 gram çıktı hangisini baz almalıyım zaten 17 gün once bebeğim 6500 dü kıyafetsiz o yüzden garip geldi.