Merhaba kızlar,
Kızımın 2 yaşına girmesine 4 ay kaldı. Doğduğundan beri park beşiğinde uyuyor ve bu yüzden orayı uyku alanı belirledi kendine asla normal bir yatakta uyku havasına giremiyor mesela arkadaşıma gidiyorum normal yatakta uyusun diye uyku arkadaşını yanına koyuyorum mamasını veriyorum aynı evdeki gibi yani ama ayağa kalkıyor oynamaya başlıyor halbuki uykusu da var.. o beşiğin içine yatırmadan asla uyuması gerektiğini anlayamıyor. Ben nasıl alıştırabilirim onu başka yatakta da uyumaya veya en basiti kendi montessori yatağı var çocuk odasında ona nasıl alıştıracağım.. etrafı yüksek kenarlıklarla çevrili bir yatak görmeyince (beşik) uyumuyor benim kız… yardımcı olur musunuz önerilerinize talibim🙏