kbrakblt49 Bu zamana kadar hep emdi ilk ay kilo alımızda da gayet iyiydi . Şu son bi haftadır sürekli uyuyor emmeye zorla kaldırıyorum o da çok az emip tekrar yatıyor. Kilo alamayacak die korkuyorum. Bu normal mi çok az emip yatıyor dolu dolu emmiyor
Annesi23 kbrakblt49 benim kızımda 2 aylık tam son bir haftadır bizde de aynı durum var iki çekip bırakıyo resmen ama yetiyo heralde ona zorlarsam sinirleniyo kendini cekiyo homurdanıyo. Bugün kontrolü vardı kilosu gayet güzel dedi doktorumuz bu haftalarda meme reddi olabilir sen bırakma inatla emzir dedi
gamzebykky kbrakblt49 benim kizimda 2 aylik olmak uzere bazen az emiyor birakiyor sonra huzursuzlugu oluyor eger huzursuzlugun acliktan kaynaklandigini dusunuyorsam sutumu sagip veriyorum iciyor hepsini. Birde memeyi az emip burakma sebebine de bakmak lazim burun temizligi yapildi mi rahat nefes alabiliyor mu emme pozisyonu rahat mi boynu vs agriyor olabilir. Saglikli gunler 🌸
Dilanylmaz55 kbrakblt49 artik büyüyüp çene kasları guclendigi için az emip çabuk doyuyorlar benim kızımda aynı bisey olacağını sanmıyorum
kbrakblt49 Annesi23 yaa demek aynı durumlar tem dediğiniz gibi zorlayınca sinirlenip ağlıyor. Umarım geçici bişedir ya