melegininannesi38 hastalik doneminde sadece annesutu istemesi normal. Ama genel olarak istahsizlik varsa sevecegi seyleri vermeye calisin yeter ki yesin. Bazen sadece muz, tatli seyler, biskuvi kraker vs, sade makarna gibi seylerle gecirdik boyle donemleri. Biraz toparlasin istahi, tekrar eskiye donersiniz. Cocuklarin istahlari hep boyle gitgelli oluyor. Tam guzel yiyor diyorsun 2 gune bozuluveriyor. Uzulmeyin hep olacak bunlar🫶🏻