Kbra_1992 Akıllı afacanlar oyun aktivite merkezine götüren oldu mu hiç perşembe günü ilk kez gidecek memnun kalan var mı acaba oğlum 3 yaşında
bbren Kbra_1992 yaş sınırı var mı .. Götürdüğünz de. Bizi de bilgilendirr misniz. Niluferdeyim ama. İyise. Bend götürmek isterim 🙂
azra1616 Kbra_1992 bnm kızımda 3 yaşında eğer gidip memnun kalırsanız yazarmisiniz bnde götüreyim kent meydanına götürüyorum arada Bn kızımla girebiliyorum yanında orda öyle izin veriliyor mu sorarmisiniz
Kbra_1992 bbren bizim gitcegimiz grup 2 3 yaş 3le 5 yaşta var ama saati fazla bizim için bide öğlen uykusu uyuyor hala oğlum bizim gitcegimiz sadece 1bucuk saat surecekmiş
Kbra_1992 azra1616 bnm götüreceğim yerde ebeveynli alıyorlar ztn 1buçuk saat süresi var 2 ve 3 yaş olacakmiş sadece
bbren Kbra_1992 benimde oğlum 30 aylık ⅔ yaş grubu bizede uyuyor. ..insalh memnun kalırsınız. Bend net.ten araştırayım bı .tşk edrm 🌸
azra1616 Kbra_1992 kübra hanım cevabınız için teşekkür ederim bnm çocuğum bensiz girmez oyun alanının içine onla beraber girebilirmiyim ondan ddim sorarsanız ve düşüncelerinizi iletirseniz bizlere de fikir olur şimdiden teşekkürler
azra1616 Kbra_1992 siz Bi sorarsanız sevinirim en azından ora hakkında bi fikir olur bizede yarın gidince yazarsanız çok seviniriz