Merhabalar az önce sağlık ocağından geldim bebeğim 2 aydın boyu hiç uzamamış ben d vitamini bırakmıştım önermiyorlar içinde katkı maddesi olduğu İçin aile hekiminden verilen az önce gittim 2 aydın hiç uzamamış diyorlar ama geldim evde ölçtüm baya fark var acaba beni korkutmak İçin olabilir mi veya boy uzatmak İçin ne yapmalıyım ne yedirmeliyim 8 aylık daha önce hamileliğimde de işte dış gebelik de olabilir vs vs diye çok korkutmuşlardı yardım edin nolur birde bıngıldağı aynı bebekliğinde ki gibi dediler ama biraz kapanmış gibi bize öyle geliyor ve baya aklıma taktım korkuyorum