kalim Kızlar tavsiyelerinizi tecrübelerinizi bekliyorum 26 günlük bebeğimin sarılık değeri 17 çıktı başına gelen var mı
minikoglan kalim doktor ne dedi yatırmadı mı büyük ihtimal uzayan sarılıktır bizim 3 ayda geçti ilk ay mama takviyeli ilerledik sonra mamayı kestik 4 günlükken yoğunbakımda kaldı sarılıpı çok yüksekti 29la yatış yapmıştık
minikoglan kalim o zaman bol bol emzir canım genelde 2-3 ayı buluyor benim oğlumun yüzü baya sarıydı gözleri filan 3 ayda geçti doktor bana ilk 1 ay iki gögsünüde emzir sonra mama ver demişti ama senin bebiş büyümüş belki mama verirsen memeyi kabul etmez