eylulmeva1112 Hemşire hiç bilgi vermedi ortadan kayboldu gitti soramadım ateş yapar mı? Ve ne zaman banyo yaptırabilirim 2. Ay aşıları gibi üç gün banyo yasak mı
SerraD-1823 eylulmeva1112 4. Ay aşısı 2.ay aşısının devam dozu. Biz haftaya yaptıracaz. 2. Ayda 3 gün banyo yasak olduğuna göre şimdi de yasaktır bence. Yine de sağlık ocağını arayıp hemşirenize sorun geçmiş olsun
churchil eylulmeva1112 hayır banyo yasak değil verem aşısı olmuyo çünkü o tek doz yapılıyo. Ateş durumu bebeğe göre değişir benim kızım hiç bi aşısında ateşlenmedi
Sevemr eylulmeva1112 bn dün yaptırdım aşıyı, sorma gereği duymadım.. gitmeden önce duşunu aldırıp gittim. İkinci ay aşısının devamıymış. Bizde o zmn ateş yapmamıştı bgn sabah brz anlı sıcaktı o kadar..
smy17 eylulmeva1112 banyolu sıkıntı yok verem aşısı değil çünkü. Ateş bebeğe göre değişir bizde yapmamıştı
SerraD-1823 eylulmeva1112 ayyy öyle şey mi olur. Şikayet edin. Sağlık bu hafife alınacak konu değil ki. Banyo yaptır yada yaptırma demek çok mu zor geliyormuş hanımefendiye🤐
eylulmeva1112 SerraD-1823 bilgi verme sıfır ilk aşıda kendim sordum ateş yapar mı calpol verebilir miyim felan Rota aşısını da evde kendin yap dedi bana 🤦🏻♀️