gokceokur Kızım 13 aylık olacak yaklaşık 10 gündür herşeye bu ne diye göstererek soruyor.ikili kelime için çok erken biliyorum,ikinci bebeğim zaten ama bilinçli şekilde eliyle işaret ederek bu ne diyor 🥹
gencmom_ gokceokur benim kızımda yapıyor her bebek yapar bunu bu diyip gösteriyordu normal bişey ama annelik sanki böyle mucize gibi geliyorda o daha çok oluyor aman bi sus diyesin geliyor 🤣
KLORAK gokceokur yok aslında tam zamanı ben de post açmıştım 11 aylıkken baba gel diyordu. Cümle olarak geçer mi diye sormuştum ve fark ettim ki çok varmış. Şimdi 12 aylık uzun zamandır bu bu diye gösteriyordu artık bu ne demeye başladı 🫶🏻 daha çok destekleyin hızlı ilerliyor
Bugleminannesi28 gokceokur normal kuzum. Benim kızımda 10 aylıkken baba gel baba at anne yattı diyordu. Ama biz anneler sanki imkansız gibi seviniyoruz herseyine ya ne güzel şey annelik 🥺🥺🥺
niluna gokceokur benim kızım daha 10 aylıkken evimize geldik parka gidiyoruz çabuk buraya gel gibi cümleleri vardı sonradan anne bu diye her şeyi sormaya başladı o sordukça ben söyledim yılmadan bir buçuk sene her şeyi sordu sonra tekrar etmez oldu pedagogla görüştük her sorduğunu cevaplaman istediğini o söylemeden anlaman konuşma gereği yaratmıyor dedi yani bu ne diye sorarken sizinde onu konuşması için teşvik etmeniz de gerekiyor 🌺
gokceokur gencmom_ 16-18 ay arası diyorlar ya ikili cümleler için.oglim mesela 16 aylıkken anne gel baba gel demeye baslamisti.bu biraz erken konuşacak sevinci yaşattı 🤭
gokceokur KLORAK yaa maşallah zaman ilerledikce bebeklerin algısı değişiyor demekki.oglum 16 aylıkken ikili cümleler kurardi.
gokceokur Bugleminannesi28 ay maşallah.aslinda çocuk doktorları hep en erken 16-18 aylıkken ikili cümleler bekleriz derler erken duyunca şaşırıyor insan. 😊
hepayni13 Ayy Allah ’im bende çok heves ediyrodum söyle konuscagi zamanları 1 yaşına girecek nerdeyse .Babası burnunu öğretti burnun nerde diyince tutuyor gösteriyor çok güzel bir duygu ya Allah uzun ömürler verisn
gokceokur hepayni13 Amiiin.evet burnun nerde diyince sumkurme hareketi yaparak gösteriyor 🤣ayak ve saçlarınıda öğrendi.benim ikinci bebeğim ama her hareketi ilk bebegim kadar heyecanlandırıyor 🥰
gokceokur niluna bu ne diye gösteriyor ya bende bu telefon annecim alo diyoruz,bu musluk bak açıyoruz su geliyor falan diye baya anlatıyorum gösteriyorum doğru mu yapıyorum yani.
Bugleminannesi28 gokceokur şuan kızım 16 aylik cümle kurmayı bırak şarkılar söylüyor ezberlemiş sjjxjsusj 😂 takır takır konuşuyor artık şaşırmıyorum ahjssj 😂 sürekli konuşun ben sürekli konuşuyordum çenem susmuyordu mesela bak bu kırmızı araba bu yuvarlak masa bu bilmem ne diye diye geziyordum hep şuan feci birsey oldu babası çok cenebaz oldu bu kız ya diyor ajsjsj 😂
gokceokur Bugleminannesi28 maşallah yaa.ama ikinci bebeklerin işi zor.kizimla oynarken mesela konusmasi için teşvik edeceğim zamanlar soru soruyorum oğlum cevaplıyor.birsey öğretiyorum Hafi sende yap diyorum oğlum hemen koşup gelip yapıyor.yani abisi pek müsade etmiyor 🤣
niluna gokceokur doğru yapıyorsunuz da tekrar etmesi için ona bir kaç saniye süre vermeniz lazım mesala telefonu sordu evet bu telefon heceleyip beklemekniz lazım onunda söylemesi için söylemezse devam ediyorsunuz konuşmaya üstüne çok düşmeden🌺