lidokain tabi illaki onların da yemediği zamanlar vardır ama bizimkiler hiç yemiyor birazcık yese içim rahatlıcak cidden ama yok artık zorlamıyorum . Siz mamayı kaçıncı ayında kestiniz kızımda mama içiyor bıraktı mı hemen. Benimki mama bağımlısı herşeyi yer üstüne de mamayı içer bi güzel aşırı bağımlı.