Yürütece çok erken bırakıldı mecburiyetten herneyse erken yürüdü 10 aylıktı yürüdüğünde ama şuan 4 yaşında ve tam parmak ucu değil ama topuk yere değmeden yürüyor topuk havada koşar gibi zaten yavaş yürümeyi de pek bilmiyor. Çok çok üzülüyorum bu duruma ne yapılabilir eskiden de böyleydi sürekli büyüyünce geçer dediler ve geçmedi evet. Sebeb yürüteç mi değil mi onu da bilmiyorum gerçi. Çocuğu böyle yürüyen vs var mı ortopediye randevu Alaçam şimdi ekstra ne yapabilirim.oyle yürüme diyorum ben normal yürüyorum diyor.farkinda ama yapamıyor yani