Doğum yapalı 9 ay oldu hala regl olmadım ne yapabilirim yada siz ne zmn sonra oldunuz
Angel0507 ben 4.ayda oldum , bence bünye ile alakalı 1 sene bile olmayan oluyormuş ☺️
40 çıktıktan sonraki ay hemen oldum
catcilek ne güzel olmuyorum diye arada ateş basması oluyor