Sevemr marsiyen her bebeğin gelişimi farklı biliyorum, ama Bnm bebeğim kilolu 3900 kg ve 52 cm doğduğu için sordum. Yani dört ayda aldığı kilo iyi mi onu merak ettim..
Sevemr marsiyen cnm kimsenin ne dediğini kafana takma. Dediğim gibi oğlum kilolu doğduğu için sordum iyi besleniyor mu diye? Bnm ilk oğlum da zayıftı. Ama şimdi 3 yaşında 17 kilo 108 cm sağlıklı olması önemli.. kilo sonradan alır Allah’ın izniyle.
Sevemr marsiyen sizi çok iyi anlıyorum, bnde ilk oğlum da yaşadım.. . Kimseye bakmayın sadece kendinizi yıpratmıs olursunuz.