Denz92 Arkadaşlar dün 9 aylık rutin kontrolde bingildagi kapanmış diğer aya göre baş çevresi büyümüş ama başı biraz küçük dedi 42.5 ölçüldü en son kız bebek bingildagi bu aylarda kapanan var mı . Minyon bir bebek kilo ve yapı olarak
MinikPandam_ Denz92 bizim 3. ayda kapanmaya başlamıştı ama problem olmadı. persentil tablosuna bi bakın ama bana persentile göre normal gibi geldi
Denz92 MinikPandam_ tabloya göre %15 sınırda gibi ama tedirgin oldum bide tekrar doktor görsün norolojiye yonlendirebiliriz diyince .
MinikPandam_ Denz92 aynen, içinizin rahat etmesi için çocuk nöroloji bir baksın ama bence bisey çıkmaz. kafa çevresi de genetik yani minyonsa olabilir. gelişiminde de sıkıntı yokmuş maşallah
Denz92 Çok şükür oturuyor emekliyor hareketleri normal gibi geliyor ama ister istemez tedirgin oluyor insan