elmaliturtam sagarak veriyorum 3 aydır emmıyor ama sadece anne sutu alıyor hastalık oncesı 60 90 arası ıcıyordu sımdı en son 12 de 30 cc ıctı sımdı yıne 30 veriyorum az az da olsa alsın diye asla almıyor aglıyor zorla verince emziği verıyorum onu da aç gıbı emiyor cok canım sıkılıyor aglayasım geliyor 😢😢
3315 yaaa olmasın oyle vallaha cok uzuluyorum ben dün gece 2 saate kalktım hep verdım sürekli iyi olsun diye 😢