Selam kızlar.17 günlük kız bebeğim var.ilk 10 gün her şey cok güzeldi sonra birden sebepsiz ağlamaları başladı.Emerken birden bağırıp memeden ağzını çekip ağlamaya başlıyor.Hiç biberon emzik vs vermedim sadece anne sütü.Kilosu gayet iyi.Sütümde geliyor sağıyorum baya sütümde var aç kalmıyor.Dün doktora gittik doktor dilinde pamukçuk var dedi.İdrar yolu enfeksiyonu çıktı birde antibiyotik başladık.uykuya yatırıyorum 10 dakika geçmeden güzel uyurken gene bağırmaya başlıyor ağlıyor sonra bidaha sakinleştirip uyutuyorum.Böyle şeyler yaşayan var mı derdi nedir çözemedim çok üzülüyorum