gbadilli2 40cc ile mamayı nası ayarlıyorsunuz genelde 30 60 90 şeklinde ölçülendiriliyor bende sizin gibi ara ölçülerde veriyordum sonra 30 ve katları şeklinde vermem gerektiği mamanın o şekilde kıvam alacağı, diğer türlü orantısızlık olacağı için zararlı olduğu yazıyordu. Mecbur o şekilde yaptım. 40 cc’ye ne ölçüde mama koyuyorsunuz