Selam kızlar. 13 haftalık gebeyim doktora gittim bugün önce bacak arasında çıkıntı gördü kordon dedi doktor bebek göstermedi kendini git çikolata ye gel dedi gittim geldim bacak arası boş kız dedi. Kesin olarak kız mıdır acaba başına böyle bişey gelip de cinsiyeti sonradan değişen var mı ?