13 aylık oldu yok arkadaş neler neler hazırlıyorum 3 kaşıktan başka bir şey sürmüyor ağzına sonrasında ağzını açıyor geri çıkarıyor delirmemek için zor tutuyorum kendimi resmen kilosu boyu yaşıtlarına göre çok gerideymiş 1 yaş kontrole götürdük 8500 kilo 75 cm boyu çıktı (2500 kilo 48 cm doğmuştu) memede meme sütğm ne kadar varda onu doyursun ya diş mi çıkarıyor diye düşünüyorum yok hali keyfi hep yerinde her çocuk yemez tamam da gelişimi etkileniyor diye çok üzülüyorum tahlillerinde sadece b12 ve demiri düşük çıkmıştı diğer her şey güzeldi ben ne yapacağım yaa mutfaktan soğudum artık