Kızlar merhaba. 27 yaşındayım. Bugün doktora gittim diş eti çekilmem olduğu için. “Diş eti şişmesi var. Bu da kemik ermesinden kaynaklı. Kemik tozu eklemesi yapilacak” dedi. Çene kemiği erimesi mi normal kemik erimesi mi sormayı unuttum. Başına gelen yada duyan oldu mu? Süreç nasıl ilerliyor ne yapmak lazım? Bu arada emziriyorrum 22 aylık çocuğum