Kızlar özellikle İstanbul’da yaşayanlar bugün hava çok sıcak değil mi? Yani 26 derece bana göre sıcak bi hava 3.5 aylık bebeğimi zıbın ve altıyla tutuyorum evde dışarıya da kısa kol şortla çıkarmayı planlıyorum üşür üşür diyip duruyorlar. Ben mi abartıyorum onlar mı siz bebeklerinizi nasıl giydiriyorsunuz şuan