aysimamelike Doğumdan kalan bir sıvı olduğu söylendi 10 gün sonra kontrole gel dediler araya bayram girdi 18. Gün oldu gitmem gerkeiyor mu bu durumdan herhangi bir sorun yaşayan oldu mu veya sorunsuz kendiliğinden geçen oldu mu
dilberhala1 aysimamelike Yani mutlaka gitmelisin size gelin demişler bir de üstne 8 gün gecikmiş. Orta kulağında sıvı birikirse duyma problemi ne kadar yol açar. 10 gün içinde kendiliğinden atmadıysa belki bir müdahale gerekli biz nasıl bilelim çıkmışmıdır su içinden ihmale gelmez.