Ayseee60 Kızlar taytlı korse aldım ama kullanımı zor wcyi giderken sıkıntı inidirrken falan sezeryan yerim acıyor. 2 ay oldu doğum yapalı korse onerisi gobeğim gitmesi lazm
Dedektifgadget Ayseee60 aslında hemen korse kullanmak iyi değil sıkı korse yani dikişler sızlıyor ben o yüzden kullanmadım 3 ay 12 gün oldu doğumdan öncede göbeğim vardı ona döndü
gkscns Ayseee60 ben aldım iki tane olduğu gibi kaldı çünkü doktorum önermedi sporla gider dedi korse kullanmanın bir faydası olmadığını söyledi zaten ben de ağrılardan dolayı kullanamadım
Themom_ Ayseee60 Bana hastanede ayağa kaldırmadan hemen takmışlardı korseyi ama cırtlıydı korsem doktorum onu önermişti göğüslerimin altından kasığımın altına kadar sımsıkı sarıyordu cokta rahat etmiştim korsesiz rahatsız oluyordum
Ayseee60 gkscns doktorum bana 10 günlükken baslayablrsn dedi ilk doğumum noomaldı o kadar yoktu ama bunda kaldı iki cocukla spora da fırsat yok
Themom_ Ayseee60 Yok herhangi bir eczaneden veya medikal mağazadan alabilirsiniz ben medikal mağazadan almıştım