Kızlar 8 aylık bebeğim galiba ip yuttu, emin değilim ama koltukta ip vardı bebeğim de koltukta oyuncaklarıyla oynuyordu sonra birden öğürmeye başladı baktım ağzında bir şey yok ama koltuktaki ip de yoktu. Bende tam yanındaydım nasıl oldu anlamadım anlık gelişti, kendimi o kadar suçluyorum ki aslında ip baya uzaktı oğlum da oyuncakları ile oynuyordu emin değilim yuttuğundan ama içime şüphe girdi. İnce normal bir ipti herhalde 50 cm uzunluğunda yumak yapıp koltuğa bırakmıştım acele ile, işim vardı. Off kendimi berbat hissediyorum çok kötü oldum. Başına böyle bir şey gelen var mı? Kakası ile çıkar mı çok tedirginim çok korkuyorum kızlar