Merhabalar bebeğim 7 aylık. 8 tane dişi çıktı ve göğüslerim aşırı derecede yara oldu. Dişledi delikler oluştu. Gece 3-4 defa emziriyorum gündüz minimum 2-3 defa emziriyorum acı icinde. Ek gıdaya 5.5 aylıkken geçtik ve şu an günde 3 bazen 4 defa ek gıda veriyorum. Tamamen geçtik sayılır. Kakası da baya karşılaştı bazen kabız gibi kaka yapıyor. Biberon reddi var sagim yapıp veremiyrm kaşıkla hep döküyor suyu da reddediyor. Çeşitli biberon ve alıştırma bardağı aldım ama nafile. Şimdi benim bu süreçte mama vermem gerekiyor mu tecrübeli anneler bebeğimin değerleri düşer mi şu an anne sütü alması gerekirken ek gıda daha fazla alıyor bir de bu yaralar için daha doğrusu dış delikleri iicn ne kullanıyorsunuz. Madacossol kullaniyrm ama sürekli disledigi icin iyilesmiyor