Nerdeyse 3 hafta olacak ikizlerimin burun akıntısı geçmiyor ama sadece burunları akıyor ilk başta grip sandım ilaç verdim düzelmedi. Öksürük vardı arada nadir prospan kullandım geçer gibi oldu yine geçmedi. Geçen bir arkadaşım bahar alerjisi olabilir dedi ama geçen sene böyle bşy yaşamadım. Ama dediğim gibi sadece burunları akıyor öksürük cok nadir hatta yok gibi bşy ama bilemedim