Merhaba arkadaşlar çok önemli bir sorum var. 2 ay oldu sezeryan olalı. Kanamam tam anlamıyla 45 Günde filan bitmişti. Şimdi dünden beri hafif bir kanama oldu sonra kahverengiye döndü şimdi tamamen kesildi. Adet sancısı var karnımda da ama anlamadım neyin nesi bu