Bet
Merhaba arkadaşlar. 9 aylık kızım 2-3 gündür çok sık hapşırıyor, çok nadir de burun akıntısı var. Normalde uyandıktan 3 saat sonra tekrar uyumak isterdi şimdi 1-2 saatte bir uyumak istiyor, vücudu yorgun düşüyor sanırım. Gece de cok huzursuz uyuyor 15-20 dakikada bir uyanıyor. Hep memede kalmak istiyor. Genel ruh hali de keyifsiz. Ihlamur içirmeye çalışıyorum günde birkaç kez. Bazen içine ayva, elma gibi meyveler atıyorum. Kemik suyuna çorba yaptım. Her fırsatta emzirmeye çalışıyorum. Başka önerebileceği bir şey olan var mı? Daha 24 günlükken bronsiolit olup bir hafta yoğun bakımda kalmıştık, o günler aklıma geliyor sürekli. Ödüm kopuyor ilerleyip tekrar hasta olacak diye.