ayshes benim bebeğim de iki aylık iki hafta önce aldım önce bir sürü çocuk mağazasına baktım iki ay gitilecek şeyler 150₺ den aşağı değil ama biz çok geziyoruz mecbur alacağız diye defactodan içi polarlı şişme bir tulum aldım en küçüğü 6-9 muş çocuk içinde kayboldu iade etmek zorunda kaldım LCW’da üç model var sadece birinin desenini beğenmiştim onda da beden yoktu jokerde bir tane buldum sanırım sobeenin ürünü 80-90₺ gibi bir şeydi içi polarlı değil ama beden bulamayınca onu aldım içine de LCW’den ayıcık şeklinde polar tulum aldım alt üst takım üstüne ayıcıklıyı onun üstüne jokerden aldığımı giydiriyorum yeterli oluyor gayet bazen güneşli günlerde sadece ayıcıklıyı giydirdim ya da kısa bir yere gideceksek ayıcık üstüne battaniye örtüyorum bu kış böyle idare ederiz