Oğlum 13 aylık geceleri 3-4 sefer kalkıyor. Emip geri yatıyor ama göğsümde yara olduğu için acıdan geberiyorum gündüzleri o kadar emmiyor gece maması denedim gene emmek için kalkıyor. Sık sık uyanıyor. Bazen emmeden sallıyorum yatıyor. Ama çok yorucu bi süreç. Tavsiyeniz nedir