Bebeğim 10 aylık 2 gün önce sünnet oldu. Sadece narkozun etsikisi geçince 2 saat ağladı ertesi günde çişini yaparken ağladı bugün çok şükür bir şey yok yerinde durmayan bir bebek ama doktor emeklemesinde yüzüstü yatmasinda problem yok dedi zaten ertesi gün başladı hemen emeklemeye ama bende diyorum keşke 40 nın içinde yaptirsaydim diye yine de kolay geçti benim için