Mlndrdmn Bebegim 4 aylik oldu. Sütüm azaldığında günde 1 biberon mama vereceğiz. Yenidogan döneminde hemen sürümün gelmediği o dönem hipp keçi sutlu organik mamaya kullanmıştım. Yine onu aldım. Sevmedi içmiyor. Şimdi dışarıya çıkacağım hangisini alayim