Herkese merhaba,
Malum bu yıl çok sıcak olacakmış. Bizim buhar veren bir vantilatörümüz var ancak çocuk olduktan bu yana kullanamıyoruz. Hem belki rahatsız olur hem de elini falan sokar diye. Serinletecek rahatsız etmeyecek bir cihaza ihtiyacımız var. Dyson’ın cihazlarını deneyen oldu mu? Verdiğimiz paraya değer mi? Veya başka öneriniz varmı? Çok teşekkürler, sevgiler💐❤️