papatya09_ huawei fit2 aldım. Apple istesem de bütçem yetmiyordu ama ihtiyacım vardı. Bileklerim biraz ince olduğu için zarif bir şey arıyordum ve apple uyumlu olması gerekiyordu. Çooook memnun kaldım. Telefona bakma sıklığım azaldı ki çocuğum açısından çok önemliydi bu. Bir de ben günlük hareketlerimi vs takip edebilmek istiyordum o açıdan çok iyi oldu. Öyle çok bi uygulaması vs yok ama benim beklentilerimi fazlasıyla karşıladı.