Bebeğim 3 aylıktı taşındığım iki ev aram yakındı ama bir tane 4 5 yalınsa kızım vardı kaynana kayınbaba lüsmüştük lohusayken yapmadığını kalmadı , bizde taşınırken hiç oralı olmadılar çoçukaşrımınyerde yatırdım kendileri soba başında çay keyfi yaptılar aç susuz kanguruyu sırtıma bağladım o it bağlasan durmayacak evi tek başıma temizledim , sırtımda bir bebe kucağımda öbürü günlerce yarı aç yarı tok , uyudukça iş yaptım tek elle yaptım sırtıma bağladım yaptım öyle böyle tamamen eşya gelince ilk yatak odasını kurduk ki çoöuklar uyudukça oraya yatsızlar diye. İlk yatak odasını kur beşik vs ne varsa sonrada mıtfapı hallet gerisi önemli değil