Merhaba bebeğim 2.5 aylık 1 aylıktan beri kaka yapmıyor her hafta fitil atıyorum zeytin ya probiyotik damlalar masajlar yapmadığım şey kalmadı doktorum şimdide aptamil pregomin syneo diye bi alerji için verilen mamadan verdi fakat kullanmak ne kadar doğru bilmiyorum bebeğimde kabızlık yok bu arada sıvı bi şekilde yapıyor anne sütüde alıyor 😔