Merhabalar anneler
Abimin eşi test yaptı hamile çıktı daha usg de bakılmamıştı dün sancılanmış Doktor bebek Yanlış zamanda tutunmuş bebek alınması lazım ya da adette düşürebilirsin demiş.bebek tutunduktan sonra gelinimiz adet görmüş dahatta doktor nası başardın demiş hamile kalfıktan sonra adet görmeyi Bu konu hakkında bilgisi olan var mı neden bebeğin düşürülmesi lazım