ecmelinannesi37 Hamileliğimden beri Kabızlık sorunu yaşayan biriyim kabız yapıcı şeyler yemememe rağmen hala devam ediyor.Bebeğimde beni emdiği için oda huzursuz oda kabız gibi oldu gazı zor çıkıyor.Acaba anne sütünden bebeğe benden mi geçiyor 😣
Ucansupurge ecmelinannesi37 Hayır tabi ki 😁 bagirsaklarinizin bir olması lazım ikinizinde ayrı bağırsakları olduğuna göre 😁
miskamber ecmelinannesi37 yok yahu geçmez rahat olun🤭 kullandığınız vitaminlerden kaynaklı olabilir hamilelikte kullanılan folikasitler vitaminler ne yazikki kabızlık yapıyor. Şeftali suyu kayısı suyu için faydası olur. Benimde oluyordu hele son aylarda aşırı oluyordu zor oluyor anlıyorum sizi. Fakat sabredin hepsi geçecek😊