10 ay 11 günlük.
Sabah erkenden kalkıyor. Gün içinde paçamdan ayrılmıyor. Sürekli ağlak, huysuz, mızmız. Her bulduğunu ağza götürüyor. Gecenin Bi yarısı kalkıp ağlama krizine giriyor, benide sinir krizine sokuyor. Aramıza alınca çok güzel uyuyor, kara 🙀 gibi girdin aramıza 👶🙄🙄😪