Merhabalar,
Vicco dışında ilk adım ayakkabısı öneriniz var mı ?
Oğlum 11 aylık olmak üzere aslında kilolu tontiş bi bebek değil, ama ayaklarının üstleri mayalı poğaça gibi😅 vicco aldım 10 dakikada bile iz yaptı o üst kısmına. Sizlerin deneyimleri nedir?