Aybuke54 Kızlar bebegim 7 gün sonra 11 e giriyor yurumemesi normal demi koltuk kenarinda gidiyor emekliyor ilk adım arabasi var onlada heryere gidiyor gören herkez diyor gec kaldi bu çocuk yaşıtları yürüyor die
Poly-ana Aybuke54 Saçmalamasınlar çok normal genelde yaşında yada yaşından sonra yürürler bebeğin isteğine azmine kas kemik yapısına göre değişir
SBilge Aybuke54 Bizde 11ay 8gunluguz yurumuyoruz hala, emekleme sıralama var ama bağımsız ayakta dikilme yürüme yok, geçen parkta gördüğüm bir kız bebek 11aylij dediler yürüyordu, her bebeğin gelişimi farklı
paralelevrendemutlu Aybuke54 11 ay 5 günlük benimkide bağımsız yürümüyor. Her çocuğun gelişimi farklı çevreye kulak asmayın. Ne hikmetse herkesin bebeği 6 ayda yürümüş oluyor😂
KaynanaYiyen Aybuke54 evet canım normal. Takma kafana. Ha eşimin yengesine göre onunkiler 6. Ayda yürümüş tuvalete sıçmış benim kız hantalmış ama olsun😄😄😄
Esraprm Aybuke54 biz tam 11 aylıkken adımlar atmaya başladık yaşında da yürüdü :) İnsanların dediğine kulak asma hiç can sıkılacak bir durum değil. Her bebek bir olmak zorunda değil. Sağlığı yerinde olsun gerisi teferruattır :)
littleflower Aybuke54 geç kaldı demek için bir buçuk yaşını geçmedi gerekiyor. Zaten yarış atı gibiyiz her konuda yaristirsinlar aman Allah Allah şu çocukları bı salmiyorlar.
Aybuke54 littleflower konusmadi die de öyle dediler çocuk anne baba abla ver git gel hadi die kisa kelimeleri söylüyor milletde herhalde sular seller gibi konuşacak saniyo
littleflower Aybuke54 abartsinlar biraz daha. Ben olsam senin yerine yok aslında uçacak da ona da geç kaldı derdim.
sleepnessnami Aybuke54 normal tabi kızım 14 aylık olacak daha bir iki gündür yürümeye çalışıyor düşe kalka daha tam bile değil öncesinde hep bir şeylere tutunuyordu
Busrayusraaaaa Aybuke54 gören herkesşn ağzını iyi bir büzmeli deli oluyorm şöyle şeylere geç kalmadı hiç endişelnmeyin ben birçok çocuk gördüm tam 1 yaş veya 1 yaşı 3 ay falan geçmiş yürümüş bu zamanlar ortalaması iyi vakitler zaten hatta 2 yaşında yürüyen bile var herşey normal ise kendinizi sıkmayın valla