Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum çok özür dileyerek soruyorum bu soruyu vajinada sivilce gibi bir şey çıkmıştı Ben de kıl dönmesinden korktuğum için baktım ve baktığımda yani normal insanın kendi rahminden ayrı böyle yuvarlak bir boşluk vardı yani doğum yapalı 7,5 ay oldu yani şu an o kadar şaşkınım ki şöyle dikkatli bir şekilde hani bakmamıştım doğumdan sonra doktora da gitmemiştim dikişleri kontrol ettirmek için doktor gelmene gerek yok demişti yani rahimden hariç çok küçük yuvarlak bir boşluk var yani korktum baya napmam lazım lazım