Selam arkadaşlar 27 günlük bebeğim var 10 gün önce doğum kilosunu yakalamıştı bugün kontrole gittik hiç kilo almamış dedi doktor mama başlayacağız enjektör yada kaşıkla ne yapmalıyım nasıl yapmalıyım bilmiyorum sizce neden kilo almaz hangi mamayı kullanmalıyım