ftmnrckr Merhaba bu sabah verem aşısını olduk ama hemşire ilacın çoğunu dışarı sıktı sanki aşı oldu mu diye sorunca evet iğnenin değmesi bile yetiyor dedi çok saçma geldi bana bu cevap aynı durumu yaşayan var mı acaba
twinsmomm2 ftmnrckr aşı yeri kabaricak mi onu takipleyin benim bir bebeğimin hemen kabarmisti bir bebeğimin 2 ay sonra kabardı